Sector Page Field Collection

Poznaj swoich odbiorców

Pełniejsza ocena sytuacji

Twoi odbiorcy mają wpływ na wiele podejmowanych przez Ciebie decyzji, dlatego warto ich poznać. Teraz jest możliwe dzięki modułowi tmAnalytics. Każdy fan jest inny i dlatego moduł tmAnalytics został opracowany z myślą właśnie o odbiorcach docelowych, umożliwiając ich lepsze poznanie i zrozumienie. Poznaj swoich odbiorców: kim są, skąd pochodzą, jakie bilety kupują oraz w jaki sposób dokonują zakupu – wszystko w ramach jednego modułu tmAnalytics.

Bardziej wnikliwe, wartościowe informacje podczas trwania wydarzenia, a lepszy kontekst i analizy porównawcze ułatwią podejmowanie decyzji biznesowych niezależnie od miejsca i charakteru imprezy.

Już dzisiaj możesz dowiedzieć się, co podniesie efektywność Twoich jutrzejszych działań. Nasz zespół LiveAnalytics będzie wspierać Twoje działania za pomocą analizy danych, zapewniając dla poszczególnych wydarzeń najbardziej wydajne formuły dla trwających akcji o charakterze niekomercyjnym, odnawiania abonamentów i udanej sprzedaży biletów.

Skorzystaj z naszego kompleksowego ekosystemu cyfrowego, który umożliwia gromadzenie większej ilości danych o stałych odbiorcach na każdym etapie relacji, począwszy od transferu biletów po odsprzedaż za pośrednictwem narzędzi mobilnych. Dobra znajomość klientów umożliwia bardziej skuteczne dotarcie do stałych odbiorców.

Ocena stanu realizacji wydarzenia i wymiana związanych z tym informacji w czasie rzeczywistym dzięki modułowi Analytics i jego mobilnemu odpowiednikowi Ticker. Możliwość dostosowania strategii lub kampanii cenowej zgodnie z indywidualnymi wymaganiami oraz wykorzystania zdobytej wiedzy w organizacji przyszłych imprez i wydarzeń.

Pomówmy o ofertach

Dzień Matki, Walentynki, Dzień Ojca, Boże Narodzenie – niezależnie od sezonu, nasz zespół ds. promocji umożliwi bardziej skuteczną promocję Twojego wydarzenia w celu dotarcia do odbiorców docelowych według typu imprezy, lokalizacji, również za pośrednictwem sieci partnerskiej i wybranych grup użytkowników.

Elastyczne podejście do ofert i promocji dotyczących dostępnych zapasów umożliwia zwiększenie sprzedaży i widoczności wydarzenia.

Specjalne oferty i promocje w zróżnicowanych odsłonach. Na podstawie przekazanych wymagań wspólnie z klientem opracowujemy i wdrażamy plany promocyjne.