Sector Page Field Collection

Poznaj swoich odbiorców

Pełniejsza ocena sytuacji

Lepszy kontekst i analizy porównawcze ułatwią podejmowanie decyzji biznesowych niezależnie od miejsca i charakteru imprezy. Wykorzystaj duże zasoby danych, aby już dzisiaj zwiększyć swoje oddziaływanie.

Już dzisiaj możesz dowiedzieć się, co podniesie efektywność Twoich jutrzejszych działań. Nasz zespół będzie wspierać Twoje działania za pomocą analizy danych.

Skorzystaj z naszego kompleksowego ekosystemu cyfrowego, który umożliwia gromadzenie większej ilości danych o stałych odbiorcach na każdym etapie. Dobra znajomość odbiorców umożliwia bardziej skuteczne dotarcie do stałych odbiorców.

Ocena stanu realizacji wydarzenia i wymiana związanych z tym informacji w czasie rzeczywistym dzięki modułowi Analytics i jego mobilnemu odpowiednikowi Ticker. Możliwość dostosowania strategii lub kampanii cenowej zgodnie z indywidualnymi wymaganiami oraz wykorzystania zdobytej wiedzy w organizacji przyszłych imprez i wydarzeń.

Podbij rynek dzięki dynamicznej strategii cenowej

Nowe spojrzenie na strategię cenową

Nasze programy sprzedaży biletów Platinum, oparte na wiodących w branży danych cenowych, zapewnią fanom dreszcz emocji, przyczyniając się do jeszcze większego wzrostu dochodów.

Nasz doświadczony zespół ekspertów wykorzystuje unikatowe dane w celu dynamicznego ustalania cen biletów w sposób dostosowany do popytu.

Zapewniamy możliwość kształtowania modeli cenowych w oparciu o dane i popyt oraz zachowania elastyczności dzięki serwisowi Ticketmaster Platinum – opcja „tylko bilet” dla najlepszych lokalizacji z najlepszym widokiem – umożliwiająca wycenę biletów w większym stopniu zgodnie z ich rzeczywistą wartością. Serwis Platinum pozwala zredukować odsprzedaż poprzez zapewnienie dostępności biletów na rynku pierwotnym nawet, gdy główne wydarzenia zostaną całkowicie wyprzedane.

Skorzystaj z naszego wsparcia

Sprzedawaj bilety jak świeże bułeczki

Ticketmaster jest preferowanym serwisem biletowym przez dziesiątki osób, które miesięcznie odwiedzają naszą stronę – nie tylko przyciągamy fanów do Twoich biletów, lecz również oferujemy Twoje bilety nowym fanom.

Skorzystaj z gromadzonych przez nas danych i uzyskaj dostęp do większej liczby fanów niż kiedykolwiek przedtem. Sieć Fan Network stanowi połączenie najnowszej technologii ofertowania w czasie rzeczywistym, opartej na naszym własnym algorytmie Artist Affinity, dzięki któremu możliwy jest kontakt z większą grupą fanów. Koniec z zakupami pakietowymi i ocen opartych na domysłach – sieć Fan Network umożliwia ukierunkowanie sprzedaży tylko na odbiorców docelowych z procesem decyzyjnym kontrolowanym w czasie rzeczywistym.

Począwszy od promocji i biuletynów internetowych po alerty dotyczące artystów, wpisy na blogach, nasz zespół nieustannie współpracuje z klientem w celu identyfikacji, pozyskania i rozwoju kluczowych partnerów wydarzenia.

Personalizuj treści

Wydawaj mniej, sprzedawaj więcej

Twoja impreza została zaplanowana i ceny zostały ustalone. Teraz możesz zwiększyć sprzedaż dzięki ogromnej bazie fanów oraz jednemu z największych na świecie serwisów e-commerce.

Tylko serwis Ticketmaster zapewnia odpowiednio szerokie spektrum danych, dużą skalę działań i najlepsze w branży narzędzia w celu maksymalizacji rezultatów w całym okresie trwania wydarzenia.

Automatyzacja i publikacja spersonalizowanych treści, które umożliwiają nawiązanie relacji z odbiorcami i sprzedaż w oparciu o dane oraz wysyłkę mailingu do odbiorców z kategorii premium lub tworzenie ukierunkowanych kampanii mailingowych dzięki solidnemu i prostemu w obsłudze modułowi tmMessenger.

tmMessenger został opracowany z myślą o występach artystycznych na żywo, dlatego nie musisz korzystać z uniwersalnych narzędzi segmentacyjnych, aby określić parametry odbiorców.

Niezapomniany klimat – Niezapomniane wrażenia

Ticketmaster Experience

Ticketmaster Experience umożliwia sprzedaż napojów i żywności za pośrednictwem niezależnej aplikacji firmowej. Klienci mogą pobrać aplikację i złożyć zamówienie za pomocą kilku kliknięć, a następnie odebrać zakupione artykuły w wyznaczonej lokalizacji. Dzięki temu można zmniejszyć kolejki i podnieść poziom satysfakcji odbiorców.

Ticketmaster Experience umożliwia organizatorom korzystanie z rozwiązań mobilnych, co pozwala skrócić kolejki, zwiększyć dochody ze sprzedaży gastronomicznej, gromadzić dane o klientach oraz zachować lepszą kontrolę nad stanem zapasów. 

  • Sprzedaż artykułów gastronomicznych za pośrednictwem własnej aplikacji firmowej.
  • Zwiększenie sprzedaży dzięki aplikacji Ticketmaster.
  • Krótsze kolejki i większy dochód.