Ticketmaster Poland

Ticketmaster Poland rozpoczął swoją działalność w dniu 19 listopada 2014 roku. Firma nawiązuje współpracę z największymi krajowymi oraz międzynarodowymi organizatorami imprez, świadcząc usługi indywidualnej sprzedaży biletów na wydarzenia, a także zajmuje się kompleksową obsługą imprez z zakresu obsługi biletowej. Ticketmaster Polska jest częścią firmy Ticketmaster LLC, będącej w całości własnością Live Nation Entertainment Inc.

Ticketmaster Poland jest częścią Ticketmaster International. Ticketmaster jest światowym liderem w sprzedaży biletów. Firma została założona w 1976 roku w Arizonie i od początku swojej działalności łączy świat z rozrywką na żywo. Obecnie działa na dwudziestu dziewięciu rynkach na całym świecie. Ticketmaster prowadzi sprzedaż biletów, marketing oraz dystrybucję przez www.ticketmaster.pl w Polsce i międzynarodowe strony internetowe, w tym www.ticketmaster.com. 

Międzynarodowe standardy - lokalne zrozumienie rynku

Ticketmaster

Ticketmaster dzięki swojemu doświadczeniu i nowoczesnemu podejściu do biznesu stał się jednym z największych serwisów handlu elektronicznego w Internecie; zapewniając około 6 700 punktów sprzedaży detalicznej i 21 telefonicznych centrów obsługi na świecie. Ticketmaster obsługuje ponad 10 000 klientów na całym świecie w wielu kategoriach imprez, zapewniając wyłączność sprzedaży biletów dla setek imprez, wiodących aren, stadionów sportowych, zawodowych stowarzyszeń, lig i drużyn sportowych, promotorów muzyki i artystów, sal koncertowych, muzeów i teatrów.

O Live Nation

Live Nation Entertainment jest wiodącą na świecie firmą w zakresie rozrywki „na żywo”, składającą się z pięciu spółek w branżach: promocja koncertów i operacje w obiektach imprez, sponsoring, rozwiązania na rynku dystrybucji biletów, e-commerce oraz management artystów. Live Nation dąży do innowacji i polepszenia doznań rozrywki „na żywo”, zarówno artystów jak i fanów: przed, w trakcie i po koncercie. W 2009 roku, Live Nation sprzedało 140 milionów biletów, wypromowało 21 000 koncertów, pomagało 850 sponsorom a to wszystko ze średnio 25 milionami unikalnych użytkowników.